РАЙОННА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій “Сто відсотків” на період до 2015 року

РАЙОННА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій “Сто відсотків” на період до 2015 року

Немає Коментарів до РАЙОННА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій “Сто відсотків” на період до 2015 року

Мета Програми

Метою Програми  є  впровадження  у  навчально-виховний процес загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних навчальних  закладів району інформаційно-комунікаційних технологій, створення умов для поетапного переходу до нового рівня освіти на основі зазначених технологій.

Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання програмним методом

У 2010 році закінчився строк дії районної програми “Інформаційно – комунікаційні технології в освіті та науці”, затвердженої рішенням шостої сесії Чемеровецької районної ради п’ятого скликання від 27.04.2007 року №13 Однак багато проблем, пов’язаних з впровадженням у навчально-виховний процес загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних навчальних закладів інформаційно – комунікаційних технологій, залишаються нерозв’язаними з таких причин:

  • незадовільний стан забезпечення комп’ютерною технікою дошкільних навчальних закладів;
  • використання морально застарілої комп’ютерної техніки;
  • незадовільний стан підключення до Інтернету. Більшість закладів підключено за технологією мобільного з’єднання, що унеможливлює ефективне використання інформаційних ресурсів Інтернету в навчально – виховному процесі;
  • недостатній рівень підготовки педагогічних працівників з питань використання інформаційно – комунікаційних технологій в навчально – виховному процесі;
  • недосконалість навчально – методичної та організаційної підтримки процесів накопичення та обміну інформаційними освітніми ресурсами;
  • відсутність системи дистанційного навчання дітей з обмеженими можливостями та дітей, які перебувають на довготривалому лікуванні, а також обдарованих та здібних учнів;
  • недосконалість служби технічної підтримки процесу впровадження інформаційно – комунікаційних технологій в навчально – виховний процес.

Завантажити програму

About the author:

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.

Ми в соціальних мережах

Підписка на оновлення

Back to Top